22 april 2010

Det va torsdagen det...tiden går snabbt

Idag har det varit en städ/tvättdag. Roligare kan man ju faktiskt ha;) men det är ju ett måste. I eftermiddags så körde jag och Celina hem till min vän Jenny där vi pladdrade o försökte ta igen allt vi missat eftersom det va längesedan vi träffades. Det va mycket trevligt och Celina fick äntligen gosa med ödlor igen:) Varför i hela fridens namn ringer försäljare/hyresgästföreningen och dylikt på dörren 21.00 en vardagskväll??? och inte ett pling på ringklockan utan 3!!!!!! Om Celina nu hade sovit och hade vaknat av detta vet jag inte vad jag hade sagt till damen! Grrrrr.....
Imorgon är det fredag IGEN!!! Ny dag på Adaptus Rehab...oj, just det har jag inte hunnit berätta om ännu:)Men det får vänta för nu ska jag sussa gott förhoppningsvis.

3 kommentarer:

♥ Pernill@ sa...

Härligt att du är tillbaka !!!
KELA med dinosaurer ?????
Ni är galna

Hjärtat sa...

HAHA nej Pernilla...dinosaurer är undebara:P

ixzorra sa...

Ja dino är så mysiga