24 maj 2010

Jaha...jag har massor att skriva men det känns mest jobbigt nu...det handlar om kursen jag går. Alltså det är inte själva den som är jobbig...tvärtom det är helt fantastiskt bra!!! Jag är så lyckligt lottad som fått denna chansen, verkligen...men det som är tufft är allt gammalt som man inte har bearbetat som kommer ifatt en. Men det är dags att slåss mot de demonerna nu! Jag är redo so come an;)

Igår va det stor vårkonsert i Heliga trefaldighetskyrkan med Celinas och många andra körer...fantastiskt vackert! Så duktiga de är!

Saknar öppna verksamheten MEN det verkar till att bli en lösning på det med:) Underbara J....

Sen har jag gått och blivit lite småkär;) haha...men vi är bara bra vänner! Jag hoppas att det kan utvecklas till så mycket mer! Trivs så bra i hans sällskap, en helt fantastisk och snäll människa<3

Nu ska jag fixa lite med min hemuppgift från kursen...förbättringsarbetet...tufft men skoj!

Inga kommentarer: