28 augusti 2010

Ja vi har haft en bra sommar iallafall med en hel del aktiviteter=) Härligt som tusan! Nu går det mot mörkare tider igen.

Lillsessan har minsann börjat skolan!!! Min minsting börjar bli stor!
Hon har frågat varje kväll:
- Mamma? måste jag gå till skolan i morgon?
Jag blir orolig över detta och fick till slut fram att hon tycker det är tråkigt.
Tråkigt att de bara får leka o måla...hon vill ha läxa!
Så igår skrev jag i kontaktboken till fröken o berättade hur det var. Berättade att lillstumpan behöver MYCKET stimulans för att tycka saker o ting är roliga. Det hjälpte för när jag hämtade henne så va det en LYCKLIG tjej som kom emot mig. Hon hade fått "kravlös" läxa =) =) =) som hon kastade sig in i direkt vi kom hem!

Mellansessis har börjat sjuan! Herrejisses, jag vet vad jag GJORDE när jag gick i sjuan!!!! :O
Storsessis sista året på gymnasiet!! När jag va lika gammal som hon är nu så väntade jag barn nummer två:O

Idag säger jag ett stort grattis till min pappa på 59 årsdagen! Nästa år kanske du bjuder med oss på en härlig resa??? hahahaha *skojja*

Vi har fått nya familjemedlemmar här hemma...stort välkommen till Aztrid och Zeke <3





2 kommentarer:

ixzorra sa...

Ingen bild på dom nya familje medlemarna ?

Janni sa...

Jo då ska fixas =)