24 september 2010

har det allra bäst....

o njuter av varje sekund i mitt liv just nu=) Jag har inte rökt på hela 10 dagar! Inte ett endaste bloss och jag känner mig sååå stolt! Hoppas verkligen att jag klarar av att låta bli de där hemska giftpinnarna för all tid framöver!

Jag är otroligt kär...går knappt att beskriva hur det känns i min kropp men vi har det helt fantastiskt tillsammans...min John....han är en så snäll o ödmjuk kille som jag så länge har sökt efter. Älskar <3

Mina vänner, jag har inte glömt bort er så ni vet. Har haft sjukt många möten o grejjer de sista två veckorna... Ska snart få min dom om jag har ännu ett funktionshinder... ny operation 4 oktober:( ... bråk med försäkringskassan... möten med försäkringskassan om att få komma ut i arbetslivet via dem istället för AF där inget händer! Livet rullar på och jag mår kanon!




1 kommentar:

♥ Pernill@ sa...

Snabb tid till den operationen skönt jue...
Ibland glimmar de till inom sjukvården...