7 oktober 2010

Duktiga jag=)

23 dagar som rökfri...bra jobbat tycker jag!!! =)

Opererade vänstra handen i måndags...haft 2 helvetesnätter utan sömn pga smärta men nu känns det bättre o jag har börjat kunna använda handen lite grann. Nu får detta minsann varit sista operationen för min del! sen sommaren 2003 har jag opererats inte mindre än 9 gånger!!! Varav sövd 6 gånger. Nu ska jag va bra för resten av mitt liv, det har jag bestämt;)

Min John o jag har det helt fantastiskt. Jag älskar honom så mycket och känner hans kärlek till mig <3 Barnen gillar honom oxå o han diggar dem ;) det tetas till höger o vänster....haha....känns lite skumt för just ikväll ska han inte sova hos mig...jag har ju blivit van...blir till att krama kudden o sakna istället;) Kan ju va bra det med;)
Jag har inte glömt mina vänner men en del av vännerna kanske har glömt mig? Brukar få höra att jag "glömmer" bort mina vänner när jag träffar en kille...jag kallar det att ta ut smekmånad;)skämt åsido hihi...men det är väl inte bara jag som ska höra av mig? Eller jag som ska komma? I allafall så älskar jag alla mina vänner <3

Jag har fått ytterligare en diagnos på pappershögen som bara växer o växer också;) haha...men nu har jag fått svar på min magkänsla iallafall om varför jag inte känner mig som "alla andra" svar på min inre oro, svar på min enorma rastlöshet och slarvighet& impulshandling... svar på varför jag anser mig själv trög o oallmänbildad, svar på en jäkla massa frågor till och det känns bra! Jag har ju själv trott mig ha detta i åratal...välkommen ADHD o tack för svaret på mina frågor... vi har det i släkten så det är med största sannorlikhet den ärftliga varianten sas det...som jag även misstänker att 3 av mina 4 barn har en släng av ;)

Ska testa lite mediciner för att se om min hjärna vaknar till liv :)





2 kommentarer:

♥ Pernill@ sa...

Men det är ju bara bra att inte vara som alla andra :-)

Hjärtat sa...

Haha ja jo det finns en poäng i det;) puss